dinsdag 5 november 2013

Creagenda 2014 en een Toverbal

Afgelopen donderdag mocht ik met 
Wieke van Keulen mee naar wolwinkel 
Knotten www.knottenwol.nl in Delft voor de
presentatie van de Creagenda 2014.
 Helaas een heel donker zoekplaatje.
Het eerste exemplaar werd uitgereikt aan Wieke!
Een creatie van haar staat in de agenda.
 De vrouw met de gebreide muts op is 
Francis Notten, de eigenares van de winkel.
Wieke staat tweede links van haar, bijna niet te zien.
Aan tafel zit een vrouw van 82 jaar (10 kinderen!).
Zij was de eerste klant in de winkel twee jaar geleden.
Zij kon toen haar handen nauwelijks gebruiken, maar had
zo'n zin in breien en doorzettingsvermogen en doen brachten
haar waar ze nu is: ze breit!!
Ik had een heel geanimeerd gesprek met haar.
Om 19.00 uur gingen we weer naar huis met de trein.
Natuurlijk ga je niet met lege handen weg uit zo'n snoepwinkel.
Ik kocht twee Toverballen, Lana Grossa Magico II.
 In de trein hebben we heerlijk zitten haken.
Er reden geen treinen tussen Den Haag en Leiden en
we moesten omrijden..van Delft naar Rotterdam-
Utrecht-Amsterdam-Haarlem-Heemstede.
Maar we vonden het niet erg want we hadden ons
haakwerk bij ons. Deze wol is echt een toverbal. Omdat ik 
vanuit het midden haak zie ik niet welke kleur eraan komt.
Het is telkens een verrassing.
 Pas laat waren we weer thuis, maar het was erg leuk.

Fijne dag voor jullie!...Anke

1 opmerking:

  1. Nee dat kan ik me voorstellen 2 dames met een haaknaald en een bolletje wol die vervelen zich niet :o). Leuk die agenda vol inspiratie. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen