zaterdag 26 oktober 2013

Breirol-2

Drie delen ben ik verder
met de breirol van Annelein Design.anneleindesign.blogspot.nl 
Met het eerste deel van de drie was het
vallen en opstaan. Vier keer heb ik het uitgehaald.
Praten en breien gaat hierbij niet.
Ik moest wachten tot ik alleen zat en toen,
het patroon volgend, ging het prima.
Wat is het leuk om al die patroontjes te breien.
Het geheel doet echt denken aan vroeger,
de sokjes met gaatjespatronen en 
muizentandjes aan de bovenrand.
Als de breirol af is weet ik nog niet hoe ik hem
zal afwerken. Op een rolletje laten is leuk, maar
ophangen aan de zijkant van de kast lijkt me ook leuk.
Met een voering erachter?
 Moet wel een donkere voering zijn. Daar ga ik over nadenken.

Fijne dag voor jullie!...Anke

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit Ank en je bent goed bezig.Dat praten en breien niet tegelijk gaat herken ik wel, ligt bij mij ook nog zoiets in de kast LOL. Leuk als het klaar is en in een rolletjes laten lijkt mij leuk. Nou ja tijd genoeg om er over na te denken. Fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen