zondag 6 januari 2019

Wintervogels(1)

Borduren is toch een heel fijne hobby.
Beginnen met een nieuw borduurwerk
geeft een soort boost aan je dag
[en zeker ook minstens de week erna].
Maar al te vaak val ik voor een
Nieuw Begin.
Mijn voornemen voor dit Nieuwe Begin van dit Nieuwe Jaar is:
AFMAKEN.
Een paar dagen geleden heb ik een 
inventarisatie gemaakt van alle? 
borduurwerken die ik nog heb liggen.
In een noteboekje heb ik alles wat
in de kast beneden ligt opgeschreven
zodat ik een overzicht heb. 

Ik kom tot een totaal van 26.
Met twee ben ik nog niet begonnen
dus die tellen niet mee?

Blijven over 24
 
 Dit is een patroon van Eva Rosenstand 
van rond 1980.
Was dit nog van mijn moeder??

1. Wintervogels
 Maak ik voor onze zoon.
Wanneer ik eraan begonnen ben, of mijn moeder?
.... geen idee
Maar dit wil ik als eerste afmaken omdat het in 
een kartonnen doos zit en best veel ruimte
inneemt in de kast.
Het is geborduurd op vrij grof stramien,
8 dr. op 1 cm. en met 3 draden borduren.
Grote steken gauw thuis.
En nu aan 't werk!
Jullie ook hoor.

Fijne dag voor jullie!...Anke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten