woensdag 11 juli 2018

Arne 50 jaar

Eind vorige maand werd Arne 50 jaar. Marieke 
had een surprise-party voor hem georganiseerd.
Ze had familie en collega's uitgenodigd.
Hij wist er niets van en was helemaal verrast.
Ik had een quilt met een libelle
voor hem gemaakt.
Een paar weken geleden is hij met een
collega naar Zuid-Afrika geweest om
te fotograferen.
En natuurlijk naar het Kruger Wildpark.

Een paar jaar geleden waren we op een
camping in Frankrijk en daar liep een 
mede-campingbewoner met een Tshirt
van het Kruger Wildpark. Ik zei tegen hem:
dat Tshirt is eigenlijk van mij want ik heet
Kruger van mijn meisjesnaam.
De volgende morgen kwam hij bij ons en
bracht mij het Tshirt, gewassen en gestreken!
Heel lief.
Ik heb er een kussen voor Arne van gemaakt.

Het was een heel geslaagde verjaardag!!!


Fijne dag voor jullie!...Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten