zaterdag 29 april 2017

Bloemen en vogels-1

Dilemma...Welke titel geef ik dit blogje en waar
zal ik beginnen?
Daar gaan we. Even geleden schreef ik een blogje
over de Flying Pigs and other things.
Voor deze quilt heb ik wollen stoffen nodig en daar
heb ik wel wat van maar...ik heb ook nog een
quiltje in wording liggen met wollen stoffen.
Als ik dit nu tussendoor afmaak kan ik de overblijvende
stoffen gebruiken voor de Flying Pigs.
Na veel zoeken gevonden.
Maar wat is de titel?
Fit to frame: Pattern Six.
Fun quilts to make and to frame!
From my heart to your hands.
Quilt designs by Lori Smith.
May the creations of my hands warm your heart.
Besluit: Bloemen en Vogels.
Vier blokken van de twaalf zijn af en de vijfde half.
Dat is toch bijna de helft.
Dat is het voordeel als je iets laat liggen: als je
het weer oppakt ben je al een stuk op weg.


Het vijde blok is ook afgemaakt.
Blok 6 ziet er ook leuk uit dus..Allez.


Fijne dag voor jullie!...Anke

Wil je reageren? Klik op Geen opmerkingen !

1 opmerking:

  1. Hoi Ank leuk je reactie op mijn blog. Jij bent ook met leuke dingetjes bezig, die wolletjes blijft ook leuk om mee te werken. Ja met spontaan beginnen geen probleem, maar dan hè Haha. Maar ik doe dit op de hand en is gewoonhandig om straks mee te nemen. In het midden wilde ik een applique. Fijne dag en groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen