maandag 18 april 2016

Renoir Rozen en Jasmijn-1

Jaren geleden ben ik hiermee begonnen en
heb ik alleen tijdens de vakanties aan dit schilderij
geborduurd. 
Het is heel leuk om te doen en alleen al het aantal kleuren,
dat zijn er 90, was voor mij een uitdaging
om hieraan te beginnen.
Maar ook het patroon speelde hierbij een rol.
Met de 90 kleuren zijn er dus 90 symbolen in verwerkt
 en ze zijn allemaal als bij een schilderij door
elkaar gemengd.
Zo staan er niet veel symbolen bij elkaar. Het is echt puzzelen.





Je moet wel uit de verte kijken om het
schilderij erin te zien.
Dit vierkantje links heb ik de afgelopen week
vol geborduurd.
Nu nog drie van deze vierkantjes en het schilderij
is af.
Maar dat duurt nog wel even hoor.
Eerst weer iets anders doen:
Wat??? Dat laat ik de volgende keer zien.


Fijne dag voor jullie!...Anke












1 opmerking:

  1. Wat een leuke blog Anke !!! en wat leuk om al je projecten te zien en zelfs jullie heerlijke camping super leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen