zondag 7 juni 2015

Handwerkcafé camping

Afgelopen dinsdagmorgen ben ik op de
camping begonnen met een Handwerkcafé.
Van de eigenaars van de camping mag ik
hiervoor de recreatieruimte gebruiken,
De Parkiet genaamd.
Aan de rechterkant is de ingang.
Dit is de zijkant van het gebouw. Als het mooi
weer is kunnen de openslaande deuren open
en kunnen we op het terras zitten.
Dinsdagmorgen kwam er maar één iemand, maar
we zeiden: als er één schaap over de dam is 
volgen er meer.
Waarschijnlijk is het nog niet voldoende bekend.
Daarom
heb ik (nadat ik het gevraagd had) dit op het
bord gezet dat bij de ingang van de camping 
staat. Zouden er dinsdag meer mensen komen?
Ik hoop het, het zou gezellig zijn!!
Ik mis het Handwerkcafé in Haarlem op 
maandagmorgen best wel. Hartelijke groeten
voor wie dit leest!!


Fijne dag voor jullie!...Anke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten